vineri, 8 iulie 2011

Lectia de machiaj

 Lectia de machiaj

Cosmetica
Saptamana trecuta am fost la un eveniment monden, mai exact o prezentare de moda. Designerul mi-e prieten si m-a rugat sa port ultima tinuta si sa-l insotesc la sfarsit pe podium. Am acceptat, mai ales ca tinuta mea era o rochie fabuloasa.
Am mers mai devreme si l-am ajutat cu tot ce am putut. Am avut parte si de machiaj profesional si o coafura extraordinara cu tot tacamul. Cat am stat cu Betty la machiaj (make-up artistul), am incercat sa aflu cat mai multe secrete de la ea. Pe unele le-am prins din zbor, iar pe altele le-am aflat dupa ceva insistente. Ma interesa in special ce se poarta vara asta.
Eu nu sunt ca Betty, nu sunt de parere ca imi furati meseria (nici macar nu este meseria mea :P), asa ca o sa va invat si pe voi cateva lucruri despre machiaj din aceasta vara:

Mov de vara

mauveBetty mi-a spus ca in aceasta vara movul "este de senzatie". O culoare ce iti aduce aminte de anii '70, "mauve-ul" (nu mov) este o combinatie intre maro si violet si este perfect pentru un look retro-vintage smokey eyes. Pe mine m-a convins!

O bomboana bronzata

bronzeNicio vara fara bronz, nicio fata fara pudra bronzanta! Sunt perfect de acord cu Betty! Iar pe langa pometii "sarutati de soare", Betty mi-a recomandat sa folosesc cu incredere fardurile de pleoape neon. "Nu subestima puterea culorilor, indrazneste sa porti roz, verde, turcoaz, galben si portocaliu."

Accente

safari"Daca esti adepta unui look natural, atunci o sa-ti placa trendul safari." Eu m-am grabit sa intreb ce inseamna asta? Iar Betty mi-a spus ca este un look natural, fara prea mult machiaj, cu un ten de portelan, sprancene groase si rebele si doar un strop de culoare, pe buze. "So far" este preferatul meu!

O zeita greceasca

bronzeNu-ti plac bomboanele? Nu-i nimic! Betty spune ca in aceasta vara look de zeita greceasca este extrem de hot. "Nu se poarta doar sandalele grecesti si rochiile de tip toga, ci si machiajul auriu". Ai nevoie de o pudra bronzanta, de farduri sidefate in tonuri de maro si crem (pentru un machiaj smokey eyes) si de un ruj pal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu